Känna Känslor - Andra chansen.

Nu är vi i gång med konserterna tillsammans med Svenska Kammarorkestern i Örebro.
Dirigenten heter Andreas Hansson - och det är faktiskt riktigt, riktigt kul.

I går var det genrep och två föreställningar.
På kvällen var jag så trött att jag såg dubbelt.
När jag åt mat såg jag alltså två tallrikar mat.
Jag åt dubbelt så mycket och gick och lade mig i två sängar.
Inte så bra...

I morse var jag pigg igen.
Och i dag körde vi två stycken föreställningar.
Publiken denna gång är lite äldre.
Högstadie och gymnasium.
Jag har ett klädbyte.
Först ser jag bara ut att vara dum i huvet.
Sen byter jag om och ser..ungefär så här..
Tan Sören del 1

Snyggt?
Men jag har förstärkt det hela med lite löständer och glasögon också.
Jag tyckte inte att jag såg tillräckligt ful ut..

Lovar att återkomma med fler bilder under veckan.

I morgon kör vi tre stycken föreställningar.
På lördag är det för allmänheten - och vi signerar böcker och har boklotteri.
Klockan 15 i konserthuset i Örebro.
:o)


Men nu är jag TRÖTT!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Kan bli årets Lucia!!

2008-02-13 @ 22:22:52
Postat av: Annelie

Sjukt roligt. Verkligen!!

2008-02-14 @ 16:01:48
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0