En dödlig avsugning!

Jag har varit med om min homosexuella sexdebut.
En avsugning som ledde till döden.
Det stod mellan honom och mig.
Upptäckte i morse att han fortfarande satt fast på pungen - den lilla snuskisen.
En liten äcklig grå fästing...
Jag trodde först att det var nån sorts besvärande acne som kliade under pungen.
Pillade bort den och upptäckte att det var en fästing.
Inte så trevlig överraskning så här på lördagsmorgonen.
Han var död redan när jag tog bort honom. Han hade väl dött av chocken när han fick syn på eländet där nere.
Eller annars kanske det blev för mycket blod för den lilla fräckisen.
Jag funderade på om det var en hona eller en hane (nyfikenheten och spänningen var olidlig...)
Så jag gick in på sjukvårdsupplysningen på nätet och såg att det var bild på en hona och en hane.
Då kunde jag konstatera attd et var en hane.
Alltså var det min första homosexuella upplevelse.
Tycker att det känns fint så här i Pridefestibvalens tider.
Jag hedrar alla människor oavsett sexuell läggning.
Även fästingar.
Även om det för min kamrat innebar döden.
Vila i frid lilla krabat.
Vi ses i Nangijala.

Nu fattas det väl vara att jag får Borelia eller nåt annat kusligt.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Aha, då vet vi vad farbror Sören gör ute på ängarna om sommaren! ;)

2008-07-26 @ 13:24:18
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: BorisBorissa

Visst får man skoja om det där med borelia. Det gjorde min sambos syster med sin man. Han hade varit trött och hängig en period. "Ha, Ha. Du har säkert fått borelia. Lika bra att du går till doktorn och tar ett borelia prov". Sagt och gjort. Så rätt hon hade, det var borelia. Mitt tips är - Håll koll på området där den lille fullingen satt och lapade blod. Man vet aldrig.

30 gradiga hälsningar från västkusten, Boris.

2008-07-26 @ 13:28:30
Postat av: Sandra

Haha! Ja, man ska ju vara med om allt innan man dör!

2008-07-26 @ 20:02:50
URL: http://sandra-danielsson.blogspot.com
Postat av: Astrom

Hur f*n tog han sej dit, den lilla gayen ;D????

2008-07-27 @ 01:13:45
Postat av: Pernilla

Jag tycker ändå att du kommit ganska lindrigt undan. Hade en manlig bekant som också hade ett besök i kallingarna av en fästing. Den hade satt sig, liksom, längst fram och var inte död.

/P

2008-07-27 @ 22:05:49
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Åhman

Det va nog bland det roligaste jag läst någonsin när det gäller en blogg. =)

2008-08-03 @ 17:01:38
URL: http://blog.azreal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0