Ryssland

Om 2 veckor ska jag åka till Ryssland och presentera Sune och Bert som är utgivna där nu.
Det ska bli spännande!
I går fick vi veta att vi ska flyga runt lite i landet och presentera böckerna.
Bland annat så ska vi resa till Nizhy Novgorod och Kazan som ligger i Tartarstan.
Slå upp det i en kartbok...
Det är LÅNGT ut i landet!
Och jag tänkte att "det är väl några små hålor".
Den ena staden har 1,5 miljoner invånare och den andra 1,2...
Alltså lite större än Stockholm...

Och sen ska vi ju till Moskva också förstås.
En vecka ska vi resa runt i landet.
Kuligt!


Men FÖRST ska jag åka till Thailand.
Det blir på tisdag.
Jag tror att det är varmt där.
Ska plocka fram badbyxorna.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Trevlig resa! Kambodja som ligger vägg i vägg var iallafall skitvarmt, kom hem igår. 32 grader i både skugga och hav. Same same, som man även brukar säga där ;-)

2008-03-17 @ 13:18:43
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0