Kuligt!!!

Ja!
Det kändes SÅ bra med musikalen!
Allt fungerade precis så som vi ville.
Det är lite märkligt och samtidigt magiskt att se hur Fredde Granberg lyckas levandegöra mitt och Anders manus till scenen på ett sätt som om han har varit inne i våra skallar och sett hur vi har tänkt oss att det ska se ut.
Jag njöt varje sekund!
Jag hoppas VERKLIGEN att publiken kommer dit och ser på musikalen Sune.
Alla var fenomenala, men jag bara måste skriva nåt extra mycket om Benjamin.
Han är som klippt och skuren för rollen som Sune.

Alla tycktes gilla den - och om det var nån som tyckte nåt annat så hörde i alla fall inte jag av det.

Sen åkte hela familjen hem till Örebro - och efter nån timme så  satte jag mig på tåget och åkte tillbaks till Stockholm igen.
På tåget var det lugnt och skönt ända tills Enköping där ett gäng fulla människor kom in och sjöng Astrid Lindgrens barnvisor.
Klockan 11 på kvällen..

Jag följde matchen mellan Sverige-Portugal i min mobil - och när jag var framme hoppade jag kvickt in i en Taxi och åkte till hotellet.
I receptionen stötte jag på Källström, Elmander och Petter Hansson..
De bor tydligen på samma hotell som lilla jag.

De fick åka specialhissen upp till sjätte våningen. Själv fick jag nöja mig med femte.
Och jag fick åka vanlig hiss. Annars hade det varit lite kul att få åka mathiss nån gång. Som de gör i gamla filmer. Finns det såna mathissar fortfarande?


Nu ska jag sova några timmar innan det är dags att medverka i TV4:s morgonsoffa med Tilde och prata om dels Prins Annorlunda och dels Sunemusikalen.

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Vad roligt! Jag har gillat Fredde sedan han börja med tv, det känns som om han kan vrida till er text att det blir bra. Räcker egentligen med er text, den har glatt mig mycket:)¨

Det var en bra match, sverige hade fina chanser, drick inte öl med landslagskillarna nu, det kan bli skandal:) Haha

Mathiss är lurigt, vet att Gösta Ekman höll på att stryka med i en mathiss under inspelningen av "Jönssonligan dyker upp igen". Men annars känns mathis som en utgången pryl. JAg vill dock ha en nu, är hungrig!He he



Fredriksson

2008-10-12 @ 00:40:28
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Galowitch

Om nu Fredde är som ett "stort barn", då förstår jag varför han lyckades med erat manus ;)

2008-10-13 @ 01:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0