På hösten är man full

Ja, av jobb alltså.
Det börjar trycka på som 17 nu med jobb.
Frågan är hur man ska få in allt i kalendern så att det är realistiskt.
En av de mest spännande sakerna är att vi ska lanseras i Ryssland!
Sagan om Sune och Berts Dagbok ska ge ut i Ryssland - och det ska bli kul att se hur de tas emot där.
Ryssarna är ett läsande folk. Överallt på tunnelbanorna ser man dem med böcker under näsan.
Ska bli kul om de kan ta till sig Tjejtjusarna Sune och Bert!

Sen är det författarbesök som ska hinnas med. Skolor och bibliotek.
Lund, Degerfors, Kungshamn, Karlskoga och kanske Piteå och Landskrona.
Dessutom väntar bokmässan i Göteborg. En av årets höjdpunkter!

Utöver det så måste vi hinna skriva nästa års böcker som är en hel lista...
* Sune
* Bert
* Håkan Bråkans Tokbok
* Håkan Bråkan bilderbok nr 11
* Galna Gatan nr 2
* Zeina & Nalle nr 6

Sen ska jag göra lite annat också.

Hoppas jag...

:o)

Kommentarer
Postat av: jasminfritz

hej, ni skrive vekligen jätte bra böcker. & jag skulle gärna vilja veta mycket om zeina & nalle böckerna ? för jag har ett litteratur arbete & skriverom just dom böckerna :D du kan mejla till [email protected] ! tack så mkt :)

2007-11-13 @ 14:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0