Galna Gatan nummer 2

Jag är precis klar med bok nummer två av Galna Gatan!
SÅ skönt att kunna lägga den bakom mig och rikta in mig på Bertboken.
Badbojen Bert.
Anders håller redan på med den och den blir som vanligt mycket sjuk och rolig!!!!

Det är lustigt hur det är med kreativitet. Den stänger ute alla möjliga känslor.
Till exempel hunger.
Jag har inte blivit hungrig en enda dag på senaste tiden.
Men nu när manuset är klart så blev jag PLÖTSLIGT jättehungrig!

Kanske dags för lite lunch?
Klockan är trots allt kvart över två.

Pirr...

Kommentarer
Postat av: Sverker

Jag såg er. Ni tog er mycket bra ut.(Som vanligt). Men det roligaste var när de började prata silverjuldekorationer mitt i alltihop. Det var ett ämne av stort intresse för er såg jag, ha ,ha..(Eller tolkade jag helt fel där..hm..näe..)

Om man nu får nämna er soppa med kommunen så står jag på helt på er sida då jag är en av de drabbade föräldrarna till skolnedläggningar här i Örebro kommun. Från den soppan har jag fått en god känsla för hur ledningen för kommunen beter sig och det är helt analogt med det du beskriver här på bloggen och det jag läst i övrigt. Igenkänndefaktor ca 150% helt enkelt.
:-) Sverker

2007-12-06 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0