Idol final 2007

Nu är det dags att lägga alla konflikter åt sidan.
Ring till alla krig runt om i världen och be dem lägga ner sina vapen - för nu är det ju FINAL I IDOL 2007!!!
Stoppa tiden!
Lägg av luren!
Håll andan och tummarna.
Vem ska vinna?
Det finns inga lätta svar.
Marie eller Amanda?
Jag har inte kunnat sova på hela veckan för jag har oroat mig över om nån av dem kan ha lite ont i halsen eller så.
Och om de får sjunga finallåten tillsammans eller var för sig.
Och hur ska det gå för Peter Jidhe?
Ska han klara trycket?
Orkar hans nerver?
Och Kirsti?
Kommer hon att ha en ny prick i pannan?
Ett kastmärke?
Vilket kast tillhör hon?
Kast med liten boll?
Kast med bortglömd katt?
Och Daniel och Peter. Ska de vara lika flintis hela kvällen eller ska de överraska med att ha peruk på sig?
Jag biter mina naglar och börjar värma upp med att sjunga i duschen hela dan.

Nu gäller det!
Nu jävlar gäller det!!!




Obs! Texten längre upp på denna sida skall läsas som humor.
Ja? Att jag ska duscha hela dan, allstå.
Jag duschar bara på söndagar ju.

;o)

Kommentarer
Postat av: Henrik

haha du hade ju humor ju :D
Eller så menar du allvar?

2007-12-07 @ 12:21:12
Postat av: Grethe

Whoops, jag har inte kollat ett enda avsnitt av Idol. Borde jag ha gjort det? Brukar ägna mina fredagar åt betydligt roligare saker!! ;-)
Upptäckte din blogg först nu. Gud så mycket jag måste läsa in...Du får marknadsföra den bättre!!

2007-12-07 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0