Det blir rapport!

I dag var det intervju.
Satt ute och drack kaffe och blev intervjuad. Inte så dumt. Sol och varmt och skönt.

I går var det arbete med ett Sunemanus. Jag och Anders vandrade omkring i junisolen och pratade oss fram till en struktur som kändes väldigt bra och kuligt. Nu gäller det bara att skapa tid att skriva färdigt manuset.

I helgen var det lunch hos morsan på söndagen och fotbollsmatch på TV på lördagen.
Tänk vilket liv det blir av en enda fotbollsmatch...
Man kunde nästan tro att det skulle vällain Snapphanar på arenan när som helst och börja skjuta vilt.

I fredags var det planering inför sommaren.

I torsdags var det föreläsning i Västerås om pojkars läsning.
Pojkar läser om de vill läsa.
Inte för att nån annan vill att de ska vilja läsa.
Svårare är det ju egentligen inte.
Eller?

Kommentarer
Postat av: Galowitch

Sorry, det här är helt orelevant för utomstående, men Västerås betyder bara för mej en söt blondin tjej, som inte kunde förstå sej på mej, och givetvis blev det inte hon och jag. Det blev Han och Hon. *snyft*. Om vi passade ihop ? Nej, vi var för olika individer. Men naiv som jag är, så tror jag att den rätta personen finns därute.
Någon som liknar jag...mer än blondinen.
Vi säger så...

2007-06-14 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0