Göteborg och annat.

Det var kul i Gbg.
Som vanligt.
Men den roliga historian var det inte många som fattade/uppskattade.
Det var lite förvånande. Men så är det ju ibland.
Man har inte roligare än man gör på sig.

Soligt har det ju varit ett tag.
Jag undrar om det är nån mer som har skrivit om vädret på sin blogg?
Tror knappast det.
Det är ju ett så unikt och ovanligt ämne...

I morgon är det skolavslutningar.
Sonen slutar tian med dunder och brak.
Fick just höra att Anders äldsta dotter inte alls tycker om lax..
Synd att det är just det vi ska bjuda på.
Hmm.
Snabbköttbullar, kanske?
Hmmm..

I dag skrev vi några förslag till TV. Vi får väl se hur responsen blir på dem förslagen. Resultatet kanske visar sig i en TV hos dig nästa år.

:o)


Kommentarer
Postat av: Galowitch

Att skriva om vädret i en blogg, i Sverige, är som att luta sej tillbaka mot klyschornas marknad. Vi har väl ändå roligare saker att skriva om och diskutera...:D ? Men vi människor är nog ganska simpla av oss...vädret kan gå före det mesta.
Själv så bryr jag mej inte ens om väderprogroser. Jag tar vädret som det kommer! Spön i backen...? Yeah! Då får man använda sin fantasi...(man hamnar ju aldrig framför en dator då, eller...?)
Smaken är som baken. Därför fungerar nog inte skämt på alla, även om man själv skrattar rått åt dem.
Min syrra tycker inte Monty Python är roliga, men jag diggar dem.
Och det går att acceptera att en del smaker kan man helt enkelt inte överföra på andra...
Men att ha "bäst smak" var mycket viktigare för mej när jag var yngre. Nu är jag växt ifrån det där.
Till stor del ialla fall.

2007-06-14 @ 21:05:41
Postat av: Daniel

Ibland önskar jag att jag var tillräckligt modig att skriva om just bara "vädret" och något mindre viktigt. Skulle vara så skönt att få publicera ett inlägg om bara blaha =)

2007-06-15 @ 12:17:54
URL: http://dannestone.blogg.se
Postat av: Galowitch

Det är väl bara du försöker skriva ett sådant inlägg, "Danne" ;) ?

2007-06-15 @ 15:55:38
Postat av: Daniel

Oh jösses! Är det så enkelt ;). Men måste ju tänka på mina få läsare också. Vill de verkligen läsa om mellanmjölk eller förväntas det något annat?

2007-06-15 @ 17:14:30
URL: http://dannestone.blogg.se
Postat av: Galowitch

Förväntar det sej djupa saker av dej ? Är du en djup grubblare som har högra krav på sej ?
Tell me :P. Enkelt är det inte. Men om inte alla inlägg ska vara briljanta, kanske du kan göra ett LITET undantag...right ?

2007-06-15 @ 18:34:36
Postat av: Sören

Det duger bra med vädret.
Det engagerar ju alla.
När vädret är bra blir alla glada - en stund.
Sen klagas det på att det är för varmt.
Alla skyller på växthuseffekten.
Sen blir det regningt och blåsigt.
Då gnäller alla att det inte ens går att lita på växthuseffekten.
"Det är ju inte alls så där varmt som de har lovat"
:o)

2007-06-20 @ 23:44:25
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: Galowitch

Oh my god. We need a life!

2007-06-30 @ 01:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0