Möten och möten

I dag var vi i Stockholm och hade möte med bokförlaget.
Planerade aktiviteter för i år och vilka titlar som ska komma ut nästa år.
På väg dit träffade vi Ernst.
Kul.
Han skulle också åka till Stockholm på möte.
Det är liksom en del av det här livet.
Att ha möten.
Ibland frågar jag mig ändå..varför?
Varför ska man ha alla dessa möten?
I går hade vi möte med Örebro Promotion och en del av alla Örebro Ambassadörer.
Det är ju kul att ses!
Men..möten..är ändå..möten.
Det finns folk som bara sitter i möten hela dagarna.
Det tycker jag skulle vara tråkigt.
Helst vill jag bara skapa och vara kreativ.
Det finns så många historier som vi ännu inte har berättat.
De finns bara i våra anteckningsböcker och inuti våra hjärnor.
De längtar efter att födas.
Men det kommer ofta en del möten i vägen.

Att träffa Ernst på tågstationen var ett mänskligt möte.
Att träffa förlaget var ett planerat möte. Det är en helt annan sak.

I morgon är det fotografering.
Sen närmar sig Midsommar!
Härligt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Har också mött Ernst på tågstation. =)

2007-06-20 @ 16:04:15
URL: http://dannestone.blogg.se
Postat av: Sören

Ernst är alltid på tågstationen.
Han bor där.
:o)

2007-06-20 @ 23:39:33
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: Galowitch

För att göra det man älskar, så måste man offra sej mer eller mindre...
Ernst är väl minst 3 meter lång och hatar barn (när filmkamerorna är av ?!) :P

2007-06-30 @ 02:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0