Ännu en högintressant information!

I dag tog det slut på bläck i min skrivare!
Det var hemskt.
Jag tvingades att åka till en affär och köpa nytt bläck.
Allt var overkligt och läskigt.
För att kompensera detta hemska så passade jag på att köpa nya pärmar och anteckningsblock samtidigt.
Jag kunde känna hur skräcken bet tag i mig och slängde runt mig som en blöt vante i käftarna på en lekfull hund.

På torsdag ska jag åka på premiär i Stockholm.
Bosse Parnevik.
Min farsa gillade Bosse Parnevik. Han dog 1987.
Ja, min farsa alltså. Inte Bosse Parnevik. Han lever.
Hoppas jag.
Annars blir det ingen premiär på torsdag.
Min farsa dog när jag var i Clabbes inspelningsstudio. Ja, det var inte därför farsan dog. Han skulle ha dött ändå. För han var sjuk.

Nää..det känns som om jag försöker smita från det jag just nu "borde" göra.
Nu ska jag ta tag i det igen.

Svejs!

Kommentarer
Postat av: Olle

Kommer ihåg det där med Clabbe o Helge.
Tycker att Clabbe får ta på sig det o agera Helge.
Du behöver honom.
Tänk nu på Clabbe o städa färdigt :-)

2007-11-06 @ 13:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0