Ännu en måndag.

Jag har ingenting emot måndagar. Det har man inte om man har ett roligt jobb.
Men när man kikar ut genom fönstret och ser IS och SNÖ så blir jag mindre glad.
Jag måste vara född i fel land.
Vill inte ha vinter!!!!
Våga vägra frysa!
När jag gjorde lumpen för cirka 10 000 år sen satt jag på vaktpost en hel natt ute på en sten under en övning. Såna dumma saker höll man på med alldeles för ofta..
Då började det att snöa och kylan slog till. Jag satt där på mn sten och huttrade och frös.
Sen dagen efter fick jag ONT.
Liksom - bakom pungen.
Jag fick feber och mådde jättedåligt. Det var bara att gå till läkaren som hade sitt undersökningsrum i en iskall barack med en grå plastbrist.
Jag fick lägga upp mig på den kalla britsen och sen gjorde läkaren en undersökning av prostatan.
Ja, då sticker de liksomupp ett finger där inga fingrar bruka vara. I baken.
Det gjorde så jävla ont så jag höll på att svimma.
Då sa läkaren:
- Försök att slappna av.
- Det är lite svårt att göra det, sa jag. För jag har ditt finger i arslet.
Det konstaterades att jag hade prostatainflamation.
Medicin och degradering till malaj.
Från 10 månaders lumpen till 7,5.
Och jag fick efter detta kroniska besvär med "akuta prostatiter" som gör att jag får ont så fort det blir kallt ute.
Läkaren rekomenderade två saker i vardagen - varma bad och regelbundna samlag.
Tack, sa jag. Och trodde att det ingick i nån sorts läketjänst som sjukvården gav.
Icke.
Jag har ju badat en jävla massa sen dess..

:o)

Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Lallis

Och allt detta för lite kyla. Dumma, dummma kylan!
Och fram för fler varma sittunderlag!

2007-11-12 @ 21:41:42
URL: http://www.korvmedbrod.se
Postat av: Gocka

Inser när att du kanske har lite av den erfarenheten som jag talade om i min förra kommentar... :)

2007-11-13 @ 10:01:41
URL: http://www.gocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0