Herr Gåman är en snobb!

Jag ber om ursäkt.
Herr Gåman är vaken ett fyllo eller trebent.
Eller annars är han allt detta - och ännu mer.
Han går omkring på lite olika ställen och visar upp sig.

en stilren snobb!

Herr Gåman är en snobb

spetsiga skor och hatten på sned..

vem har hatt i dag?

Jag minns i Ungern att jag såg en Herr Gåman med portföljd. Jag hade tyvärr ingen kamera den gången.
Men den såg ganska kul ut.

I dag ska jag samla ihop bilder till utställningen i Stockholm.
Sune original säljer på Seriegalleriet.
Kom på vernisage den 13 oktober kl 12-16.

image66

Jag vet inte vilka original jag ska våga sälja.
Hmm...

Dags att dyka ner i högen av bilder, alltså..

:o)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Usch, att sälja original låter jobbigt. Det hade varit bättre om de hamnade på något slags museum än hos någon enskild person. Tråkigt att jag inte är i Stockholm då, när jag ändå är där relativt ofta. Får nöja mig med de bilder som finns i böckerna. :o)

2007-10-05 @ 13:43:26
URL: http://tolkat.blogspot.com
Postat av: M!

Tjingeling!
Kommer även du att vara till försäljning?
Kan tänka mig att lämna ett bud då...!

2007-10-05 @ 17:39:27
Postat av: Sören

Vad trevligt!
Får man ett bra pris?
Det kan ju blir RIKTIGT spännande!
;o)

2007-10-05 @ 19:14:44
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: noordis

man kanske ska dyka upp då ;D

2007-10-09 @ 18:34:41
URL: http://noordis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0