Herr Gåman har tre ben!

Jag hade fel.
Herr Gåman var inget fyllo.
Han har däremot tre ben.
Det kan i och för sig vara resultatet av att han har druckit för mycket.
Eller kanske att JAG har druckit för mycket?

Nåväl.
Nu till beviset:

Herr Gåman är Trebent

Jag måste erkänna att jag tycker lite synd om alla som endast har två ben.
De får inte gå över på detta övergångsställe.

För det kan väl inte vara så att det är "den där grejen" som hänger i marken på Herr Gåman?

Man vet ju aldrig.
Man ser så sällan nån Fru Gåman.

Kommentarer
Postat av: noordis

försvinner inte ens sår inombords?! jag tror inte att jag kommer kunna leva med det här om det inte försvinner, iallafall för en stund!

2007-10-02 @ 19:01:39
URL: http://noordis.blogg.se
Postat av: Emelie

Du som gillar Herr Gåman borde ta en tur på Chalmers-området nästa gång du besöker Göteborg. =)

2007-10-04 @ 23:23:11
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0