Stockholm i dag



I dag bär det alltså iväg till Stockholm och utställning med Sune och Bert bilder på Seriegalleriet.
Det ska bli spännande.
Tror jag.
Det kanske inte kommer nåt folk. Då blir det en kort visit i Stockholm.

I morgon ska jag åka med en båt som heter "Örebro Promotion-båten".
Jag är en Ambassadör för Örebro.
Jag vet fortfarande inte riktigt vad det innebär...
..efter många, många år.
Men, men..det kanske klarnar på båten.
Eftersom det är en Ålandsbåt som är möjligheten att det ska klarna ganska liten..
Senast jag åkte på en sån båt blev det mycket roligt i alla fall..
Jag har ingen förväntan om att det ska bli lika bra denna gång.

och så en liten film..jag vet inte..
Det är så bisarr. Har aldrig sett nåt liknande.
Det enda jag tänker är "Varför"?
Vad tänker ni?




Må gott alla people!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hehe, fräsig unge.. Men lite småsjukt att han tar och röker på slutet. :S

2007-10-13 @ 16:09:10
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: Sussie

Hej Sören! vi skulle gör ett författarporträtt i skolan och jag valde dig eftersom jag är kär i emanuel böckerna haha, hur som helst jag behöver veta vart du växte upp alltås vilket område? jag har lite problem att hitta det.

2007-10-16 @ 15:13:59
URL: http://SussiesTips.blogg.se
Postat av: Sara

Tycker bara att den är obehaglig.

2007-10-16 @ 15:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0