Tillbaks i verkligheten

Jag har varit sjuk.
Halsfluss, tror jag.
Feber och ont i halsen i alla fall.
Så - det blev inget av med min båtfärd - och heler inte det författarbesök som var inplanerat i dag.
Det får bli en annan dag istället.
Och i morgon ska vi åka till Karlskoga och fira "Lilla bokens dag"
Det är GÖTT att komma "hem" till Karlskoga ibland.

Här kommer några bilder från utställningen i helgen.
Men hallå..LITE besviken blev jag..
INGEN av er var ju där!
*snyft*

image69

image70

image71


Jag köpte själv en Sonjabild och en Fantomenbild.

Nu ska jag försöka bli ännu friskare i halsen så att jag orkar prata i morgon.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla Engman

Hej!

Min dotter är superförälskad i filmen Storasyster Lillebror. Nu finns den ju bara att hyra på SF Anytime. Men vi vill så gärna få tag i den så att vi kan se den närsomhelst! Därför vädjar jag nu till dig! Vart kan vi få tag i den?

Mvh Camilla Engman

2007-10-17 @ 16:08:38
Postat av: Agnes

nämen du var ju inte på min spelning såatteeeeh

2007-10-17 @ 16:30:43
URL: http://myspace.com/postagnes
Postat av: Y

Jag var där! Vi köpte faktiskt en tavla till och med.. Nr 19, "kiosken" med grymt roliga löpsedlar. Tack för en härlig utställning, vi skrattade gott!

2007-10-17 @ 16:43:58
URL: http://yjustlife.blogg.se
Postat av: liza

jo men stockholm ligger ju sisådär 1000mil från gbg. du får ta med dig utsällningen hit vettja. då ska jag köp världens största sune och ha i min lägenhet! haha..

2007-10-17 @ 17:54:30
URL: http://liza.blogg.se
Postat av: Galowitch

Att bo i en kall by uppe i Västerbotten, bäddar inte för att kunna skaka hand med Sören den "Mäktige" ;)...

Men om du har planerat att leva "några" år till, så kanske en dag...

I don`t know. Fortsätt skriva blogg nu din strumpa...:O

2007-10-17 @ 20:18:43
Postat av: Marcus

Nej, jag har ju som du märkt den hemska ovanan att komma försent till dina ståhej, så jag missade hela utställningen med en hel vecka. Minst. Det är inte lätt när det är svårt, som man (väl?) brukar säga. Men om du som tidigare påtalats behagar dyka upp i Göteborg med din utställning eller vad du nu kan tänkas hitta på så skall jag allt finna en lucka i mitt schema. Jag är ju en _så_ viktig människa. ;o)

2007-10-18 @ 01:56:16
URL: http://tolkat.blogspot.com
Postat av: Den där D

Ursäkta min okunskap, men vad var det för bilder...? Teckningar från barnböcker...? Ser i alla fall skitspännande ut på bilderna, jag tecknar ju själv:-)Vem illustrerar era böcker...?

2007-10-18 @ 08:30:58
URL: http://veryflashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0