Åter i mänsklighetens tjänst

Just hemkommen efter en mycket spännande vecka i Fönebo.
Det är alltid lika spännande att kika in i det inre landskapet för att se vad som gömmer sig där.

Nu börjar det SNART vara dags för bokmässan igen.
Jag åker på onsdag och sen drar allt igång på torsdag fm.
Det har varit en tradition under alla år att vara på bokmässan -ända sen det öppnade -85.
Det ska bli lika kul i år som alla andra år.
Sju stycken nya böcker ska vi berätta om.

Hoppas att det kommer mycket folk.
 Kanske DU som läser det här?
Du är i alla fall varmt välkommen!

Dags att ta tag i dagens lilla arbete.
Med glädje!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Inlägg på bloggen av nya trevliga människor gör en alltid lika glad :D Ha en trevlig vecka!

2007-09-24 @ 10:35:16
URL: http://moci.blogg.se
Postat av: Monica

Haha ja du, hur stor kan man bli?! Inte så stor tror jag efter som det är mer uthållighet så man kan inte ha för mycket vikt på. En låt per muskelgrupp typ :P

2007-09-24 @ 11:29:22
URL: http://moci.blogg.se
Postat av: Marcus

Vi ses på bokmässan, säger du? Jag ska dit, men även om jag ser dig så ser du troligtvis inte mig då mitt ansikte inte är lika välkänt. ;-) Men vem vet, du kanske förstår vem jag är när jag slänger fram mitt bokmanus i ansiktet på dig för korrekturläsning? Det hade du uppskattat, va? :-P

2007-09-24 @ 14:24:27
URL: http://tolkat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0