Bokmässa i Göteborg!

Nu är det dags!

Nu drar jag i väg till Göteborg och bokmässan.
Jag och Anders har varit med alla år sen de började med bokmässan där.
1985.
Vi räknas som inventarier där nu.
När de ställer ut alla montrar så ställer de fram oss också.
I baren.
Vi går därifrån på söndag eftermiddag.

På torsdagen ska vi prata om vårt besök i Ryssland i vintras.
Mellan klockan 11-11.45
Sen ska vi till Hotell Opal och prata med Akademibikhandeln om våra nya böcker. Galna Gatan och De Onödiga.
Sen ska vi rulla hatt.

På fredagen är det miniseminarium med Anna-Charlotta Gunnarsson - det brukar vara självgående och kul.(16-16.30)
Sen ska vi vara i Rabén & Sjögrens monter. (16.40-17)

På lördagen signerar vi hos Adlibris mellan kl 11-11.30
Rabén & Sjögrens monter mellan 12-12.30
Sen är det miniseminarium igen mellan kl 13-13.30

Söndagen börjar med att vi är i Rabén & Sjögrens monter mellan 10.20-11
och sen i samma konter igen mellan kl 12.40-13
Klockan 13 ska vi sen berätta om Galna Gatan på Nallescenen.
Till slut ska vi signera hos Bokia mellan kl 14.30-15

Sen ska jag åka hem och soooooovvaaaa..

zzz...

:o)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag tror att jag har alla utom ett par av de där markerade i mitt bokmässan-schema sedan tidigare. Stalkervarning på det nästan. =P

2007-09-26 @ 12:28:23
URL: http://tolkat.blogspot.com
Postat av: pauline

Jippi, det blir kul!
Ja jag vet inte varför.. men jag tog rätt på klipptiden idag!

2007-09-26 @ 18:35:50
URL: http://www.kviback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0