Möten i Stockholm

En lååång dag börjar ta slut..

först tåget..och det var HURRA kul..

Tåget

Sen direkt till radion och p3 populär om den nya boken Galna Gatan och om "Sören & Anders Stipendium"

Radion

Sen drog vi till bokförlaget Rabén & Sjögren för lunch..?

Lunch?

Sen möte med förlaget...

Förlaget2

Erik, Jag, Ylva och Gunilla (Anders är under bordet efter lunchen, tror jag..)

Vi fick en sprillans ny Sunebok från tryckeriet. den kom ut I DAG!

Ny bok

(nu kom Anders upp igen..)

och sen drog vi till Fladen för ett litet kuligt besök hos våra vänner Patrik och Hannes.

Fladen

Sen åkte vi hem, men jag fick inte visa upp den fantastiska bild som jag tog på Anders när han somnade under en tidning.
Synd..
det var ju den roligaste bilden..
:o)

Nu dags att sooooovaaa...

Ses!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vafalls!? Är det Anders som står i vägen för konsten, genom att förhindra publiceringen av bilden? Du får allt ta dig ett rejält snack med honom.

2007-09-12 @ 16:54:18
URL: http://tolkat.blogspot.com
Postat av: Lina

Oj vad kul. En ny Sune!!! Hoppas vi får den imorgon så är lunchen räddad :)

2007-09-12 @ 21:02:22
URL: http://www.liihna.webblogg.se
Postat av: Sören

Jag kanske publicerar bilden en annan gång..i smyg..
bara för att retas.
He he!
Suneboken ska finnas i bokhandeln NU.
God Läsning!!!

2007-09-13 @ 06:48:13
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: hannes

Hej, jag ser mig själv till vänster om dig Sören. Malin tyckte jag var "snygg" på bilden. PÅ BILDEN!!! "gud vad snygg du var på bilden" Sa hon. Men jag vill ju vara snygg i verkligheten. Inte på en bild. På bilder går det bra att vara ful. Men i verkligheten ställer det till problem redan från början... Jaja - men jag måste ju säga att det var ju kul på det viset att konkurrensen var ju stenhård vad gäller snygga killar i bilden!!! Puss

2007-09-15 @ 09:17:11
Postat av: Sören

Jag tycker nog att Malin har fel den här gången.
Du är mycket snyggare på riktigt. På bilden är du ju direkt ful vid en jämförelse. Isch!
Jag gillar det där med din hand innanför mitt lår där.
Det ser lite kinky ut liksom.
Må så gott och hälsa barnen och Malin!
puss puss

2007-09-15 @ 10:25:51
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: Niklas

Ingen kan se så galen ut som Anders!

2007-09-15 @ 12:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0