När alla hette Glenn

Det var bättre förr i tiden.
Typ 1982.
Då vann IFK Göteborg UEFA-cupen.
På den tiden hette alla Glenn.
Glenn Hysén, Glenn Strömberg, Glenn Schiller minns väl alla?
För att inte tala om han som gjorde så många mål - Tor-Glenn Nilsson.
Och tränaren som senare blev kändis över hela världen som tränare för Englands landslag - Glenn-Göran Eriksson.

Jag tycker att alla spelare i dag också ska döpa om sig till Glenn. det blir bättre då.
Så - Heja Glenn Ibrahimoviz, Glenn Ljungberg och Glenn Svensson.
Hurra!!!

Nu är det raka vägen mot EM-finalen!

:o)

Kommentarer
Postat av: Susanna med Hatten

Glenn här. Ja se på fan, nu har jag allt läst bloggen också! Astridinlägget var fantastiskt, jag log fånigt från första versal till sista vokal. Hennes barnbarn gick på samma spec-skola som mig. 40 elever,vissa på krumelurpiller. Eftersom du undrade. BB King is the king,helt rätt. O herrn Odenhammar ska jag gifta mig med när du har dött. Han vet inte om det än bara. Sch! Hemlis. Over n out-pojkscout

2007-09-24 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0