På allmän begäran...

...mera citat.

Den som gräver en grop åt andra får 88:50 i timmen.

Den som inget gör skall heller inte arbeta.

Den som kommer först till kvarn får träffa mjölnarn.

Det gäller att hålla tungan i rätt mun.

Slut citat.

Det är måndag. Snart är det slut på måndag. Då blir det tisdag.
Men om det inte blir det så har det blivit nåt annat.
Kanske en överraskning?
Ungefär som kinderägg.
Jag är ganska säker på att Kinderägg och Jultomten har nåt fuffens ihop.
Jag ska nog kolla det.

Och så en fråga:
Märks det att jag håller på och skriver just nu och har huvudet fullt av sjuka ideer?

Om svar anhålles - så får vi betala borgen för honom. Vi måste ha honom tillbaka.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Den där texten smakade faktiskt Bert...

2007-09-18 @ 20:56:35
Postat av: Marcus

Jag måste hålla med ovanstående talare. Det var lite Bert-känsla över det där, om än en något förvirrad variant av Bert möjligtvis.

2007-09-19 @ 11:44:55
URL: http://tolkat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0