Resa är kul

Det är alltid lika kul att vara ute och resa, tycker jag.
På lördag ska jag och 20 grabbar åka med Vikinglinebåten "Cinderella".
Det är kanske inte så mycket RESAN som är kul då, men..

För ett år sen var jag i London på ett helt hysterisk restaurang som serverade läckerheter som Krokodil (den var skitstark!) och Sallad med gräshoppor och skalbaggar i.
Till efterrätt serverades en god chokladtäckt Skorpion..(se bildberviset)
chokladskorpinjon

Det smakade inte särskilt mycket. Mest krispigt.
Men det var en upplevelse att ha varit där i alla fall.

Jag tvivlar på att det serveras såna läckerheter på "Cinderella", men man kan ju aldrig veta!
:o)


Kommentarer
Postat av: Malin i Orsa

Jag skulle vilja prova kanderade myror...

2007-09-01 @ 16:01:24
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0