Nu är jag trött...

Egentligen ska man inte skriva nåt här när man är så trött som jag är just nu.
det kan både bli många stavfel och jag kanske skriver nåt som jag senare får ångra.

Jag börjar se slutet på en MYCKET intensiv skrivperiod.
Nu är det "bara" lite små saker kvar innan jag kan sätta punkt och ta en ledig dag.
Ska bli spännande att se vad som kan hända en ledig dag.

Jag fick en förfrågan om en låt som vi gjorde för tusen år sen - och so mjag nästan helt hade glömt bort.
Levande kärlek.
Alltså......den är MYCKET gammal..

Jag vet inte ens om jag har den kvar nånstans.

Det är snart första maj.
Vad hände med april?

Och nu är det på vippen att jag blir så där trött-fnissig.
Kan ju vara kul iofs.

Avslutar med några fina citat:
"Även i de lugnaste vatten drunknar man"
"Ropa inte Hej förrän du går"
"Skall man gå på vattnet ska man inte ha hål i fötterna"
"Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta upp helt"
"Skrattar sist, fattar minst"
"Om man behöver bra kläder är det dåligt väder"

Och så en intressant historisk sak som de sa i Bulgarisk TV under bronsmatchen i fotbolls-VM 1994 när Martin Dahlin byttes ut mot Henke Larsson.
"...och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare."

Hur led är tiden?

Nä..nu börjar jag fnissa. Det är för sent att göra nåt.
Illa.

Och här får ni därför en goding till som Miss Alabama sa i uttagningen till Miss USA i mitten av 90-talet på frågan om hon skulle kunna leva för evigt - om hon skulle det och i så fall varför.
- Jag skulle inte leva för alltid, eftersom vi inte borde leva, eftersom om det var meningen att vi skulle leva för evigt, då skulle vi leva för evigt, men vi kan inte leva för evigt, vilket är anlednignen till att jag inte skulle leva för evigt."

Amen.

Hää på dää


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag bjuder på mitt favoritcitat:
"En fågel i handen gör det svårt att snyta sig"

2008-04-29 @ 09:12:15
Postat av: Vicktoria

Ja eller som min man säger " En stor kuk i en bråkig familj är en god tröst".

Men jag vet inte jag. Förmodligen inget fullgott alternativ till en klassisk bonad.

2008-04-29 @ 10:47:12
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: Eva

Hallå där. Jag börjar också bli trött nu, men det beror säkert på att det är dag för middag :-)
Ha en trevlig kväll!

2008-04-29 @ 18:16:10
URL: http://suntliv2.blogg.se
Postat av: Annelie

Apropå citat. Jag brukar alltid ropa hej innan jag kommit över bron.

2008-04-29 @ 23:19:26
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Linda

Tjena! Jag satt oxo och funderade på Levande kärlek. kolla här ;-)



http://www.youtube.com/watch?v=vwcyF6QrIy4

2009-04-29 @ 21:25:24
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0