Slå till!

Ur tidningar:

Många tjejer tycker att underlivet är äckligt. För många kan det lossna när de får barn.

Aftonbladet


Har du problem?

Slå jourhavande medmänniska!

Blekinge Läns Tidning


Lite kul, tycker jag.
Även om man aldrig ska slåss.

Jag har aldrig slagits!
En gång slogs jag mot ett gäng som hade gett sig på en av mina kompisar.
Det var ett helt gäng som hade gett sig på en enda liten kille.
Då blev jag så arg att jag och en kille till blev drabbade av någon slags Hulken och slog ner hela gänget.
Jag vet inte hur det gick till. För jag är en svagis.
Måste haft mer muskler på den tiden.
Typ 50-60 kilo mer i alla fall.

Nåväl.

Nu ska jag jobba lite med årets böcker. Ska vara klart i går.
Är jag klar?
Näääää...

Men snart!

I onsdags hade jag och Anders lite kuligt prat för barnsjuksköterskor och barnläkare i Örebro.
det var roligt!
Se så kul vi hade.
image202

Jag undrar lite vad jag pratade om där.
Det ser ju inte ut att engagera Anders så mycket. Men jag körde väl bnåt solonummer, antar jag.


Tjing!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hallelåja!
Ligger i tiden att boka biljetter till Sunemusikalen, tror Du att en femåring med lite tålamod kan hänga på?
Tjing o KRAM

2008-04-21 @ 18:42:28
Postat av: Sören

Självklart!

Det är ju tänkt att hela familjer ska kunna se och ha kul med Sune och hans familj.

Det är bara att du tjoar till när du ska gå!

;o)

2008-04-23 @ 16:04:45
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: Marita

Jag hör av mig när det blir utav.(kanske vi ses?)

2008-04-24 @ 18:32:17
Postat av: Sören

Ja!
Självklart!

:o)

2008-04-24 @ 22:28:33
URL: http://sorenolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0