Sparris och Bollar

Hääärligt...

Sparris och bollar är precis lika dumt som det låter.
Det var det mest galna som vi kunde komma på just då.
Klok har man ju aldrig varit...
Men det var ju inte bara jag och Anders som gjorde jobbet.
Tomas Tivemark och Micke Hjort var med och skrev manuset (sen skrev de Svensson, Svensson..men det är en HELT annan historia...)

Och så regissören Tomas Alfredsson. Galen. Kul. Och på precis samma nivå som vi själva.
Sen var det ju inte så mycket mer som VI gjorde.
Vi satt och höll tummarna - och därefter trummade det på av sig självt.
En kul sak med filmen var att vi föreslog den snällaste av snälla som elak rektor.
Lasse Berghagen.
Och sen visade det sig att han verkligen gick in för rollen!



.

Lång och smal i grönsakstäppan...

Kommentarer
Postat av: Petra

KLOCKRENT.

2008-04-23 @ 16:00:39
Postat av: Hahaha

HAHAHAHA, så jefla bra!

2008-04-24 @ 13:36:22
Postat av: Ströbaek

Berghagen var fantastisk!

Jag vill minnas att jag hjälpte Felix H. med att göra en bakomfilm...

2008-04-24 @ 15:48:17
URL: http://pontusstrobaek.blogspot.com
Postat av: Norrtäljebo

Bara älskar såna här filmer! Såå himla sköna, 'Bert' är verkligen bäst :D By the way så är jag släkt med Lill-Erik om nån ville veta ;D haha

2008-04-30 @ 23:42:56
URL: http://helenam13.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0