Den dubbelskallade hydran som inte kan hålla sams

I dag var det inspelning i Stockholm av en liten film som ska vara med i Sune musikalen i höst på Göta Lejon.
Den blir hur sjuk och rolig som helst.
Anders och jag spelade en hydra som har två skallar en kropp och ingget förstånd.


Men innan oss var det Robban som fick spela en förnedrad och bitter domare i en tävling..



Jag funderar på att byta profilbild på facebook...


Och om Anders hade kvar sin sida skulle han också kunna byta bild...



Sen åkte vi hem. Det var kul på tåget.


Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Ha ha det såg ju kul ut, synd att man är för vuxen för att se på barnteater. Eller är det för familjer? Då kan jag ta med min familj, en katt! Haha



Fredriksson

2008-08-27 @ 22:49:30
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Sandra

Pigg brud du har brevid dej, hahaha! Det är min faster! XD

2008-08-28 @ 21:52:06
Postat av: Galowitch

Fasen reggades inte mina inlägg som jag skrev igår ?



Skulle bara "säga" att Fredde Granberg nog är helt rätt som regissör för pjäsen, eftersom han har beskrivit sig själv som en barnslig person i en intervju (om jag minns rätt) , så han verkar förstå sig på barn.



Sen har den mannen humor! Se bara på allting han har gjort tillsammans med Settman...



ps. försvinner även den här kommentaren så blir man orolig :O

2008-09-23 @ 14:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0