Ikea katalogen..

Jag tycker att det är märkligt hur Ikea lyckas komma in med katalogen just när det planeras en stor ombyggnad här hemma...
Det behövs många saker när man bygger om. Framförallt ett stort tålamod.
Såna säljer inte Ikea, tyvärr...

Nyss skulle jag sätta upp en lampa i taket. Då sa det PANG i snabbsäkringen.
Där höll jag på att bli ännu mer krullig i håret.

Vad hände med OS?

Och i kväll är det ju FOTBOLL!!!!
Landskamp. Men jag misstänker att det blir Landskramp istället.
Frankrike vinner med 3-1

Dags att göra ett nytt försök med lampan i taket...om jag vågar...

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Ja det är märkligt med Ikea, vill minnas en sång om just dena affär:) Lycka till med lampan...

Henke larssons mål var fint fö..:)



Fredriksson

2008-08-20 @ 22:30:45
URL: http://filmbyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0