OS är lustigt.

Jag tycker att OS är en lustig sak.
Hörde på radion i går när kommentatorn gick upp i extas över att nån svensk kom femma...
Jag menar...femma?
Är det bra?
Det kanske det är?
I och för sig så är det bättre än vad jag själv skulle kunna prestera.
Men ändå...

Vad bra att man är olika.
Och så var det en amerikan som tog en väldig massa guld på att bada.
Ja, ungefär. Han kunde simma fort och bada duktigt.
Hurra!

Jag vet inte. Jag har väl inte fastnat i detta ännu.
Tacka vet jag Ricky Brusch som fick brons i oS 1972....
Bra jobbat. Sen fick han spela in porrfilm.
Vet inte vad han blev mest känd för.
Går det samma väg för dagens friidrottare så.....
Svårt att tänka mig det.
Vet inte varför.

Och Linda Haglund som kom på en "hedrande fjärdeplats i OS 1980"

Bra jobbat.

Heja idrott!


Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Ja os är konstigt jag har set flera sändningar på tv med sport jag inte gillar men kollar ändå, det är ju Os.

En liten grej om porrfilmen, Ricky spelade med i en dansk gladporr film men sexscenerna görs inte av honom själv, han var lite blyg Ricky:) Vill inte vara en besserwisser men många tror att han gjorde scenerna och jag vän av oordning vill ge lite info om det.

Fredriksson

2008-08-14 @ 18:11:21
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Fredriksson

Ja os är konstigt jag har set flera sändningar på tv med sport jag inte gillar men kollar ändå, det är ju Os.

En liten grej om porrfilmen, Ricky spelade med i en dansk gladporr film men sexscenerna görs inte av honom själv, han var lite blyg Ricky:) Vill inte vara en besserwisser men många tror att han gjorde scenerna och jag vän av oordning vill ge lite info om det.

Fredriksson

2008-08-14 @ 18:12:31
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Fredriksson

Ja os är konstigt jag har set flera sändningar på tv med sport jag inte gillar men kollar ändå, det är ju Os.

En liten grej om porrfilmen, Ricky spelade med i en dansk gladporr film men sexscenerna görs inte av honom själv, han var lite blyg Ricky:) Vill inte vara en besserwisser men många tror att han gjorde scenerna och jag vän av oordning vill ge lite info om det.

Fredriksson

2008-08-14 @ 18:13:29
URL: http://filmbyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0