Vem vill fika?

Är det nån som blir sugen på en Maxiboll?



"Kan innehålla spår av allt.."
En lastbilschaffis, lite grönmögelost, ett paraply från London, lite hasch från Jamaica, två små herrar från Sundsvall, en tvål, fyra mindre båtmotorer och en hatt med svenska flaggan på.
ALLT är möjligt i Maxibollarnas värld!

Man kan hitta i stort sett vad som helst i dessa fantasitiska Maxibollar.
Kanske är det lite som Kinderägg?
Det kan finnas hur många överraskningar som helst i dessa bollar.
Underbart!

I dag är det en fixardag.
Håller på och planerar "Det Stora Racet" i Örebro 23 augusti.
Det blir skojsigt!

Och nästa vecka ska jag spela monster. På film.
Jag behöver nog inte ens sminkas eller ha på mig andra kläder än vanligt.
Allt är läskigt.
Jag får en chock varje gång jag ser mig i spegeln.
 

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Haha ja ica går från klarhet till klarhet:) Kanske fins en bit av Janne Josefsson där oxå:) Ja jag blev då fika sugen nu.

Spela monster, fränt!

En grej jag hittade på ett vhs band var kul, Fixar firman Glada hatten två avsnit. Ha ha kul!

Fredriksson

2008-08-13 @ 14:16:06
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Ännelaij

Jag kan också spela monster utan några problem!

Jag ser ut som Frankenstein när jag vaknar..förutom ärret då..men lite kuddavtryck ger ju samma verkan.



Jag går som honom också..fast jag är kvinna..jag menar..monster..



Ha det bra, men käka inte sådana bollar!

Det verkar knasigt.



Mvh

/Alien

2008-08-13 @ 22:34:06
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: BorisBorissa

Boris har funderat. Kanske är det stavfelat - precis som ordet felstavat just nu blev. "Kan innehålla spår av allt" ska kanske vara: "Kan innehålla spår av tall". Å andra sidan kan man tycka att det verkar lite onödigt med en lista över alla ingredienser då man redan skrivit; Kan innehålla spår av allt.

Mvh, Boris.

2008-08-13 @ 22:58:15
Postat av: Sandra

Med tanke på kombinationen av typ hundra E-ämnen så kan det nog stämma! ;) Men vad är NULL?

2008-08-14 @ 08:55:55
URL: http://sandra-danielsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0