Då kan vi snacka shoping..

Jag vet inte om det är kul att gå och shoppa.
Är det kul?
Här är en som tycks tycka det i alla fall.

shoping


Jag misstänker att hon samlar på korgar.

Nån slags perverstitet är det.


I dag har sonen grabbfest.

Jag går och gömmer mig för att inte bli nerslagen av fyra tuffa grabbar.
Hade ingen aning om att fyra stycken kan låta och äta som 20 personer utan problem...
:o)

Nä, det är bara kul!

I kväll ska jag sova till melodifestivalen.
Om det inte blir en nakenchock.
Vem ska vara naken i kväll?
Christer Sjögren?
Då kommer jag få en chock.
Kommer sitta uppe hela natten och ringa runt till jourhavande psykologer för att bearbeta min chock.

Den som lever får se. Och om man inte lever så bryr man sig ändå inte om att se på melodifestivalen.
Man bryr sig nog inte ens om att se över huvud taget.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Eller höra.

2008-02-09 @ 19:33:47
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0