Hjältar..

Jag tror att det är viktigt med hjältar.
För då har man alltid nån att se upp till och att sträva efter att efterlikna.
I går skrev jag om Jesus. Han var nog en hjälte.
Men det finns en som är nästan lika bra som Jesus.
En hjälte som inte ens behöver vända andra kinden till om nåt gör nåt elakt..
Han klipper till på en gång.
Fantomen!
Han är blå.
Men inte på kroppen.

image103

Den som ser Fantomens ansikte död en fasansfull död.
Han måste alltså vara snuskigt ful!
Stackars Diana.
Jag tycker att hon ska gifta sig med Hzz istället.
Han är söt.
Jag vet inte...men jag tänker ibland på såna där omöjliga situationer när det gäller Fantomen.
Hur kissar han?
Vad säger han när han ska gå till tandläkaren?
Vilken Hobby har Guran?
Hur dansar Fantomen?
Går Diana och Fantomen till äktenskapsrådgivaren?
Skjutsar Fantomen sina barn till alla aktiviteter?
Det är många frågor.
...men väldigt dåligt med svar..


:o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0