Ja eller Nej - man får aldrig göra FEL!

Nu kom jag att tänka på hur viktigt det är i vårt samhälle att ständigt göra RÄTT!
Man får inte misslyckas med någonting.
Om man gör det är man DÅLIG!.
Här är en liten film om hur viktigt det är att göra RÄTT i trafiken..
Den är rolig, tycker jag.

I dag är det tisdag.
Det är en bra dag.
Om det vore onsdag så skulle det ju också vara bra.
Eller fredag.
Men nu är det tisdag och det är inget stort fel på tisdagar.
Jag tycker att det är tur att det inte är Sterdag.
För den dagen finns inte och i så fall skulle ju inte jag själv finnas - och det skulle jag nog tycka vore tråkigt...

Ha en bra Tisdag alla!



Kommentarer
Postat av: rebecka :)

du är ett geni!

2008-01-15 @ 07:55:56
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: Olle

Vilken fin liten film. Helt i linje med ditt fantastiskt fina körkort:-)

Ha en bra tisdag.

2008-01-15 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0