Sköööööönt...

Just nu gillar jag Amos Lee..
Skön laid back stil i samma anda som Katie Melua och Norah Jones.

Mums..




om man är lite seg i skallen så är det gott att lyssna på nåt som gör att man inte blir psykostressad.
Seg i skallen är mitt naturliga tillstånd.

Och så heter jag Leif i andranamn...
Leif.
Jag gillar att fråga vad folk heter i andra och tredjenamn.
Det är sällan nån säger det med stolthet.
De flesta skäms.
Men varför har man ens andra och tredje namn?

Och så körkort...
Det är alltid en partyhöjare att alla får visa sina körkort.
har jag berättat om när jag var vindögd på mitt körkort?
Jag testade om det skulle fungera...och det gjorde det.
Ska leta om jag hittar bilden så ska jag publicera den här.

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0