Dagens outfit...

Jag har förstått att det är populärt att blogga om mode.
Det gör att folk strömmar in på bloggen i tusental - och man får till och med betalt för att skriva om sitt genuina klädintresse.
Det är ju bra!
Klart man vill ha många besökare på bloggen!
Så därför ska jag härmed börja blogga om kläder.
Dagens outfit är viktigt att tala om..

Så här såg jag ut i dag:

Någon sorts svarta strumpor...



En blå skjorta av nåt slag...



och ett par jeans shorts..av okänt märke..inköpt nån gång..någonstans..



Det såg inget vidare när det satt på kroppen..heller...

Så där ja!
Nu är det bara att vänta på alla tusentals människor som ska vallfärda till denna blogg.
Känns spännande!

Och så en bild som ytterligare vittnar om mitt fenomenalt dåliga kameraöga...



Jag vet inte ens själv vad jag tog på kort på.
Kanske var det på min hjärna?

Det ser i alla fall lika rörigt ut som min hjärna brukar göra.

Kommentarer
Postat av: Olle

Inga strumpor på sommaren Sören.

2008-07-17 @ 09:21:21
Postat av: BorisBorissa

Jasså! Ska din blogg bli en mode-blogg. Vart tog all humor och IRONI vägen.

Mvh, Boris.

2008-07-17 @ 10:01:51
Postat av: Ännelaij

Jag gillar din outfit.

Vars har du köpt dina strumpor?



funderar på köpa likadana till min man.

Han behöver också sådana som är rymliga vid tåpartiet.

Jäkligt snygga var de!



Mvh

/AlltidseriösAlien

2008-07-17 @ 17:38:49
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: Ännelaij

Du kan faktiskt också blogga om inredning där du målar om fiiiiina gamla möbler i vitt.



Först ska du måla detaljer, ornament etc, i svart.

Därefter målar du möbeln i vitt.

Sedan sandpapprar du ornamenten/detaljerna du målat svart då ser möbeln sliten ut.



Smart va?!



Eller...



Iaf så är det verkligen inne ha inredningsblogg, särskilt med s.k chabby-chic..



Take care



/A

2008-07-18 @ 14:29:49
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: Evelina

haha! klockrent :)

2008-07-30 @ 00:32:12
URL: http://evvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0