En mindre version av Kekkonen

Så såg jag ut när jag var liten.

Se själv beviset...


Här ser vi när min mamma besperat försöker skänka bort mig till en främmande person som ville ta hand om denna flintskalliga unge.
Höger ben ser konstigt ut.
Ja, det beror på att min högerfot pekade bakåt när jag föddes - och fick brytas rätt och gipsas och fixas med under ett antal år i inledningen av mitt så kallade liv.
Hålfotsinlägg var min vardag.

Nu för tiden går jag nästan som vanligt folk.
I alla fall när jag är nykter.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Haha, trodde du ja! Det är ju när du är berusad du går som folk ;)

2008-07-17 @ 12:54:27
Postat av: Ännelaij

Hmm...

Ponera du inte opererat dina fötter.

Då hade du kunnat lurat folk vid snöfall eller på sandstränder.



Fast..aja..kanske bäst fötterna visar riktningen!

FRAMÅT marsch!



/A

2008-07-17 @ 17:40:58
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0