Vad är det med mig och arslen?

Okej. Jag erkänner att jag inte är världens bästa fotograf, men på denna resa som i dag slutade i en fotografering med en proffsfotograf, så har tagit lite olika bilder - och har nu insett att de flesta visar upp bakdelar på de personer och djur jag har velat ta kort på.

Här är några "guldkorn"...


Elefant arsel..




 Pingvin arsel



Ap arsel nummer 1.



Ap arsel nummer 2.



Giraff arsel..



Lama arsel och nåt annat arsel..



Varg arsel..
Snyggt där med trädet också..
Skulle också kunna vinna pris som sämsta semesterbild.



Krokodil arsel..



Björn arsel..


Och så några andra bra bilder som skulle kunna vinna pris som årets sämsta semesterbild.
Jag fick syn på en tiger som var oerhört häftigt. Ville ju ta en bild för att föreviga ögonblicken. KLICK..



..samtidigt som jag fick solen rakt i ögonen.
Men jag visste ju ändå var jag skulle rikta kameran.
Eller hur?

Och så resans kanske allra bästa bild...KLICK...


..så fick jag en bild under hajen som simmade över mig.
Ja? Det ser väl alla att det är undersidan av en haj?

Lite läskigt måste det ha varit för så darrig på handen brukar jag inte vara.
Eller?

Kul hade vi i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Epi

Ha ha :-) Ot"roliga" bilder!! Som att bläddra i National Geographic!!

2008-07-10 @ 00:28:49
Postat av: Epi

Ha ha :-) Ot"roliga" bilder!! Nästan som att bläddra i National Geographic!!

2008-07-10 @ 00:31:25
Postat av: Epi

Ha ha :-) Ot"roliga" bilder!! Nästan som att bläddra i National Geographic!!

2008-07-10 @ 00:33:59
Postat av: Cathi

Underbara bilder, du fick mig att inse att jag kanske inte är den värsta fotografen trots allt.

Kram och lycka till

2008-07-10 @ 00:34:09
URL: http://cathi-cathis.blogspot.com/
Postat av: Marita

Du vet verkligen när du ska "klicka till"!

Ska försöka utmana dig med att ta mig kameran till lekplatsen idag....där kan barn och föräldrar (framförallt) visa upp sina mest konstiga sidor....

2008-07-10 @ 10:40:56
Postat av: Epi

Nejmen OJ då :-) Blev visst något fel....

2008-07-10 @ 12:18:10
Postat av: Ännelaij

KUL bilder!

:)

Ibland känns det skönt att man har digitalkamera så man slipper stå och betala för sina "arslen"..

Det fick man ju göra "förr i världen"..



Delete är bra ibland men somliga grejer måste man ju bara spara för sakens skull...



Take care



/A

2008-07-11 @ 09:23:21
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Sjukt kul. Fler bilder åt folket!!!

2008-07-11 @ 15:43:29
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag skrattade så jag fick ont i magen, tycker du har en fantastisk bild-blick ;0)

Vill ABSOLUT ha fler härliga bilder från resan med familjen, underbart!

Tack! för alla underbara skratt jag får =0)

KRAM

2008-07-11 @ 18:54:04
URL: http://sannasegna.blogg.se/
Postat av: Sofia g

hahaha... härligt att få skratta.. så här på en tisdagskväll... såg direkt att det var en haj... ?!

2008-07-15 @ 22:48:03
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag tycker dina bilder håller en hög konstnärlig standard!



Dessutom med ett visst sammanhållande tema. :o)



Är det inte detta man kallar för att "skjuta från höften-fotografering"? ;o)



2008-07-16 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0