Alla pratar om Zlatan

Men om man ska vara noga så heter det inte SATAN?
Ha ha ha!
Det var väl jävligt roligt?

Men jag har funderat lite på det där. Alla pratar om Zlatans knä. Hur han mår. Hur hans fru klär sig osv, osv. Allt som tycks påverka landslagets status....
Men jag måste säga att jag har upptäckt att det finns FLER spelare i laget!
Jo, det är sant!
Bland annat så finns det en kille som heter Olof Mellberg som enligt mig var helt lysande mot Spanien.
OM han är lika klockren i kväll så gör Ryssarna inte så många mål i alla fall.
Sen kan alltid både Henke, Allbäck, Elmander och till och med Rosenberg göra mål.
Och så ZLATAN förstås!
Men glöm inte heller bort Anders Svenssons frisparkar. Mot England?
Och Mikael Nilsson är ju helt go i huvet där han springer omkring och ser arg ut.

Så det kan nog gå bra..men jag fruktar ryssen..

Nu har jag hittat min gravsten...


Nå? Vad säger ni?
Ska vi heja på Sverige?

Jag tror det, va?

HEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Ok matchen tog precis slut nu:( Du slipper gulag, det är ju bra. Konstigt att sverige vek ner sig när det som mest gällde. Verkade som om inga av de spelarna du nämde fanns på planen, Sverige ställde ut statister.



Men det är ok för nu kan man ägna sig åt annat än fotboll! Som...ja ...tex.. Ja nått borde väl finnas:)

Fredriksson

2008-06-18 @ 22:57:46
URL: http://filmbyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0