Avslöjade!

När man minst anar och när ingen ser på kan det mest otippade inträffa.
Eller hur?



Hångel i soffan.
Nice...
För att citera tidningen Sydöstran som skrev så klokt i tidningen:
"Fel man körde bilen - fel man satt bredvid"...

och så en klok sak som stod i tidningen "Jaktvårdsnytt"
"Jägarna får jättestånd på Vildmarsmässan:"


I dag är det skrivardag. Skriver manus till ett spel som ska göras för Fem Förlags Jultidningar.
Och så är det möte med banken. Alltid lika kul...
Och så ska jag kanske hinna med att förbereda inför en intervju i morgon med Svenska Journalen inför boken "Prins Annorlunda".

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

ha ha som alltid kul att läsa roligheter!:)

Möten med banken är aldrig kul, jag var där en gång för att mitt betalkort blivt utbränndt och gått i väggen och fick läggas i respirator på grund av flitigt användande. Kortet har aldrig riktigt återhämtat sig, för vips är det roliga slut igen...

Fredriksson

2008-06-17 @ 16:54:39
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Fredriksson

ha ha som alltid kul att läsa roligheter!:)

Möten med banken är aldrig kul, jag var där en gång för att mitt betalkort blivt utbränndt och gått i väggen och fick läggas i respirator på grund av flitigt användande. Kortet har aldrig riktigt återhämtat sig, för vips är det roliga slut igen...

Fredriksson

2008-06-17 @ 16:55:24
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Hitta hit från din kommentar hos Sanna!.. Kollar ofta andra bloggisar... Och du!.. Du är ju HAN ju ;) He he...(Vågar eg. inte kommentera, kanske du tror jag är en stalker eller likn. men jag måste bara så däga att jag gillar din stil (och Anders) ni är bra) så jag kommer återkomma till din blogg! Typ... I´ll be back ;) Ha en skön kväll

2008-06-17 @ 18:21:14
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Sanna

Tack för din kommentar i bloggen,

ler nice med hångel,även denna bild är så bra,

Fastnade lite på vildmarksmässan, Undrar verkligen om man ska gå dit som kvinna eller man??, när det är mestandels män som är jägare (det blir många jättestånd att ta sig förbi), eller så är det dit man ska, hihi, kanske borde kolla med jaktvårdsnytt om dom var på rätt mässa förra ggr och så det inte var på erotikmässan. ;0D

Vad kul med massa manusskrivanden, vi lär se även det genomatt man har en son som är 10 år och får hem massa erbjudanden om att sälja jultidningar. Måste hälsa från lillkillen - säg att han är grym, och att vi älskar SuneBöckerna, så nu har jag gjort det det.

Tack för en super härlig blogg!! och tack för alla goa skratt vi får när vi läser Sune tillsammans.

Nä nu blev det så där långt igen , SORRY....

Nattsuddaren Sanna

2008-06-18 @ 01:05:26
URL: http://sannasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0