Bloggandet och värmen

Det är svårt att få till nåt på bloggen när det är så varmt ute, tycker jag.
Och i och för sig så har jag knappt haft tid att skriva nåt under den senaste tiden.
Det är mycket som ska bli klart innan det blir ledigt och midsommar och sil och potatis.
Om det inte är jobb i form av möten, illustrationer till Sune och manus till ett spel till en hemsida så är det skolavslutningar, trädgårdsarbete och telefonsamtal och annat tidskrävande.
Men jag ska inte klaga!
Jag kunde ju vara död och då skulle jag inte behöva göra nåt av allt det där. Och hur kul låter det?
Men hur det än är så inser jag att det är svårt att få tiden att räcka till mellan varven.
Det som blir lidande är den egna tiden. Tyvärr.

I dag ska jag och Anders skriva manus till ett spel som ska göras för ett Jultidningsförlag.
Och det behöver vi säkert jobba med i morgon också.
Sen är det skolavslutningar på onsdag (2 stycken)
På torsdag är det möten med gänget från Sunemusikalen i Stockholm.
Och på fredag är det troligen möte med banken.
Så kanske blir det lite dåligt med bloggandet även denna vecka...

Jo, just det!
Så är det ju Fotbolls-Em också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0