Midsommardagen...

Enligt tradition ska man vara bakfull och ha lite lagom ångest denna dag...
Eller rättare sagt - JAG brukade ha det förr i tiden.
Men inte i dag.
Jag mår riktigt bra och känner mig pigg och glad.
Är det ett ålderstecken?

Svar till "Orolig fisk" i Örebro

I dag blir det en bilåkardag. Ska åka till Hälsingland och vara där en vecka.
Sen blir det Örebro igen - och därefter en grabbturne i landet med sonen.
Det ska bli High Chaparall, Vimmerby, Stefan & Krister-teater i Falkenberg och riddarvecka i Hova.
Och så vill sonen träna på att dricka lättöl.
Han hatar smaken, men har fått för sig att man är lite mer vuxen om man dricker öl...

Den här låten är så skön, tycker jag. Nostalgi för min del.





Glad fortsättning på sommaren!
Nu blir det bara mörkare och mörkare...

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Litet mörker skulle matcha allt snor som har omgett oss den här helgen.



Skönt att du sluppit bakisspöket.



Vicks

2008-06-21 @ 22:26:20
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Niklas

Den där missuppfattningen om att öldrickande gör en vuxen verkar drabba väldigt många pojkar i varierande ålder...

2008-06-22 @ 15:54:03
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: Martina

Mörkare och mörkare.

Tack för midnattsolen som inte lämnar oss här uppe riktigt än :o)

2008-06-23 @ 18:52:26
Postat av: Marita

Välkomna till Småland,akta er, jag kanske ligger och

lurar på er när ni är på HP!

2008-06-26 @ 18:37:56
Postat av: Marita

Välkomna till Småland,akta er, jag kanske ligger och

lurar på er när ni är på HP!

2008-06-26 @ 18:38:22
Postat av: Marita

Välkomna till Småland.Akta er när ni är på HP, jag kanske ligger och lurpassar på er!

2008-06-26 @ 18:40:44
Postat av: Sören

Vicks: hoppas snoret släpper taget. det finns bara ett spöke dagen efter och det är jag.



Niklas: det drabbar mig alldeles för sällan måste jag säga..



Martina: sol dygnet om innebär väl en hel del sömn att ta igen i vinter, antar jag?



Marita: vad kul! då ses vi!!

Jag har roliga nyheter om Storasyster & Lilelbror - men vi tar det när vi ses.

2008-06-26 @ 20:44:11
URL: http://sorenolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0