Hej Sverige!

Ärligt talat - visst vore det KUL om Sverige vinner i kväll - och det tror jag att det finns chans till, men då måste försvaret vara stenhårt och anfallet måste överraska.
Det vore ju inte helt fel med Elmander och Allbäck på topp...
Jag menar de gjorde ju faktiskt mål båda två i 2-0 matchen i kvalet mot Spanien..
Vila Zlatan i alla fall, tycker jag.
Och sätt in honom om Spanien tar en ett noll ledning - för då komemr de bli nervösa och så kan Allbäck smyga fram och avgöra i skuggan av Zlatan.
Visst är det kul att gissa?

Jag har faktiskt inte en enda jäkla aning om hur det ska gå - elelr hur Sverige "borde" göra.
de gör ju sitt bästa ändå.
Och om det inte räcker mot Spanien så kan de fortfarande slå Ryssland.
Och om Grekerna slår Ryssarna i kväll så blir det ju enklare i sista matchen - om Spanien vinner mot Grekland.

Men om, om, om,,,,,,

Det är nu man skulle behöva ringa till Saida.
Hon kunde berätta sanningen om kvällens match...

Och nu ska jag rensa i trädgården - och sen ska jag göra bilder av Sune till den kommande boken.

HEJA HEJA HEJA!!!!



Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Nja du har lite rätt om start 11an, fast jag vill se Zlatan från start med Allbäck och Ljungerg Bänkad. Han ä inte bra just nu. Går inte det får de ta in Jörgen Jönsson, hmm där kom Fbk in igen ha ha.

En lustig grej om fredgen den trettonde, när jag läste din blogg igår så gick strömen, det du!:)

Heja Sverige!

Fredriksson

2008-06-14 @ 13:40:50
Postat av: Ännelaij

Ring inte Saida.

för hon lär inte svara.

OM du får svar så är det ILLA, VERKLIGEN illa!

Ty Saida är ..inte ibland oss längre..om man så säger.

Hon är hädangången sedan några år tillbaka.



Men du kan ju ringa Brolle!!

Jag tror han är släkt med henne!

Eller så blandar jag ihop Bodensarna.



Whatever..



Rensa i trädgården gör då jag hellre än se på fotboll..



Fast ikväll ska jag tjuvkika lite eftersom jag är av nöd tvungen.



Trevlig kväll



/A

2008-06-14 @ 14:32:46
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: Kenta Boström

Hoppas den nya boken heter Sune Vs. Harry Potter. :)

2008-06-14 @ 22:35:22
URL: http://www.kentabostrom.se
Postat av: Sören

Fresdriksson: Fredaden den 13 drabbar oss alla. Även Jörgen Jönsson.



Ännelajj: Jag VET att Saida inte lever på denna jord längre. det var liksom en del av "skämtet"..

Jag tror att Brolle är ungefär lika duktig på att sia som sin släkting.



Kenta: Vem är Harry Potter?



2008-06-15 @ 13:16:40
URL: http://sorenolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0