Heja Heja!!!

Nu gäller det.
I kväll tar vi Ryssen i örat.

För några månader sedan var jag och Anders i Ryssland och presenterade den första Sune & Bert-boken för ryska barn.
När vi var ute och flög blev vi stoppade av arga tullpoliser som menade att vi hade fel dokument med oss.
det var lite skräck en stund att bli stannad någonstans mitt ute i Ryssland och en arg polis säger att vi har fel dokument med oss..
Kände lite vindar från Sibirien i ryggraden.
Sen fick vi träffa en överste som mest skrattade åt allt och sa att det inte var några problem:
"Men lova att inte slå oss i fotbolls-EM i sommar" sa han.
Nu vet jag inte riktigt om jag vågar heja på Sverige.
Tänk om ryssen kommer och hämtar mig och Anders om Sverige vinner?

Hu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ringde någon som bröt på ryska och frågade om jag visste var du bodde. Var det Ok att jag sa det?



Vet du vem som hade namsdag i Ryssland yesterday?





IGOR

2008-06-18 @ 12:34:12
Postat av: Alexander

2008-06-18 @ 12:34:59
Postat av: Sören

Va???

HJÄLP! HJÄLP!

Heja Ryssland! Heja Ryssland!



2008-06-18 @ 19:08:44
URL: http://sorenolsson.blogg.se/
Postat av: n

Undrar om inte den där översten är ganska nöjd med sig själv just nu.. Han tänker nog att det allt var tursamt att han träffade på två så mäktiga män som kunde fixa en läggmatch.

2008-06-18 @ 23:06:55
Postat av: Sören

Jag ska ringa ett anonymt samtal till Ryssland och be att de ger honom sparken. Genast!

2008-06-18 @ 23:37:29
URL: http://sorenolsson.blogg.se/
Postat av: Alexander

Väck inte den björn som sover....

2008-06-19 @ 08:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0