Meditation

Jag vet ju att meditation är bra för människan.
Men vissa kan det gå illa för. Man blir fövandlad och förändrad på ett sätt som man kanske inte alls hade tänkt sig..



Tänk er själva att sitta där i stilla ro och andas lugnt och efter en stunds inre frid så ser man sig i spegeln och VIPS så har man värsta skägget på hakan!
Om man dessutom är en 60-årig hemmafru så måste det ju bli rent obehagligt svårt att förklara det på syföreningen, för tanten i kassan på Konsum, för mannen som kommer hem efter jobbet, för barnen när de kommer och hälsar på.
- Jo, jag mediterade bara lite och då fick jag det här skägget.

I dag är det mycket fixande och trixande med en massa saker innan klockan tre då en journalist ska komma hit. Sen blir det nån sorts fotbollsmatch har jag hört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0