Meditation

I dag ska jag börja en kortare meditationsintensiv.
Det låter kanske underligt - och det kanske det är också - men det bryr jag mig inte så mycket om.
I fyra dagar ska jag meditera och ha det skönt.

Innan dess ska jag läsa lite mer manus, laga lite mat, svara på några mail, ringa några samtal och skriva inbjudan till en större grabbträff i Örebro i augusti.
SEN ska jag andas lugnt...

I dag bokades det upp intervjuer i höst som handlar om "Prins Annorlunda".
Jag har inte riktigt fattat att det ska bli så uppmärksammat i media.
Det är ju i och för sig kul att boken kommer uppmärksammas.

I går tog jag en låååång promenad ensam i skogen.
Det var väldigt skönt. Naturen gör mig lugn.

Jag vill ha friska lungor. Jag har rökt kansdke fem gånger sammanlagt under hela mitt liv.
Det var inte gott!
När jag var typ fyra år gammal så smygrökte jag första gången - och trodde att det genast skulle synas på mig att jag var vuxen. Det var lite läskigt.
Om jag hade fortsatt skulle jag ha sett ut så här:


Är det vanlig tobak i den tro?

Heja Ryssland!


Kommentarer
Postat av: Epi

Det ser ut att vara lite allt möjligt i den där ciggen.... :-)

Jag slutade röka för ett år sen. Det var jätteenkelt!! Trodde att jag skulle ligga i något hörn och grina, men det hände ingenting!!? Kändes bara bra :-)



Nu hejar jag oxå på Ryssland!!!

2008-06-26 @ 13:52:51
Postat av: BorisBorissa

Nja, det ser ut som Rock`n`roll-tobak.

Mvh, Boris.

2008-06-26 @ 17:04:53
Postat av: Murki

Jag tycker det ser ut som en pinne...

2008-06-26 @ 17:26:14
URL: http://murchie.blogg.se/
Postat av: Sören

Epi - skönt att du slutade. det är ju inte riktigt smart mot vare sig själv eller omgivningen - och det måste väl spara en del pengar också?

Jag slutade snusa när jag var 23 och har aldrig börjat efter det.



BorisBorissa: Jag väntar på när hon ska dra igång med Honky Tonk Woman.



Murki: vad är skillnaden?

;o)

2008-06-26 @ 20:46:29
URL: http://sorenolsson.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

Jo men det spelar ju ingen roll, tydligen, att man håller på Ryssland...



Spanien - Tyskland. Jaja.



Fö har jag försökt lära mig röka. Jag lyckades aldrig. Det kanske var bra det, tänker jag när jag sitter här genomförkyld och knappt kan andas. Skönt att slippa behöva röka ovanpå det här.



Härlig helg, V

2008-06-28 @ 09:07:01
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0