Möten i Stockholm

I dag hade vi några riktigt roliga och bra möten i Stockholm.
Vi träffade Nordisk Film och pratade lite om vad vi skulle kunna hitta på tillsammans i framtiden.
Det känns kul och inspirerande.

Men tyvärr så börjar jag bli SJUK.
det är inte så kul.
I morgon är det skolavslutning och lite en resa till brorsan som har en son som tar studenten.
Och så ska jag hämta hem katten som varit utlånad under helgen.

Och jag är SÅ trött...
Kanske hänger det ihop med halsontet?

Hur det än är så är jag trött i alla fall.
Skulle gärna sova nu.
Men det blir inte aktuellt än på nån timme.
Lite jobb kvar.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej hej.

Har skrivit till dig förut, men lämnade inte mejladress då. Tänkte göra ett försök till, men om du inte är intresserad är det okej.

Mitt namn är Fanny och jag pluggar som sagt filmvetenskap i Örebro. Jag har precis skrivit klart en B-uppsats om Sunes sommar. Det är en filmanalys som behandlar svenskhet, genus och Rudolfs manliga kris. Tänkte att du kanske skulle vara intresserad av att läsa den och även Anders, hans bloggsida var nere för tillfället. Mejla i så fall mig. fanny[email protected]

Ha det bra, och ha en trevlig sommar.

/Fanny

2008-06-08 @ 12:45:22
URL: http://khori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0