Ibland slutar man vara hungrig...

...utan att ens ha ätit.

Det räcker med att man ser en sån här skylt så är man inte alls sugen på mat längre..

pissa

Avdelningen - jag vill inte veta vad ni i så fall  har gjort i kylen...


I dag ska det packas, tvättas, diskas städas och raka haka.
Sen bär det iväg till Thailand över påsk.
Jag misstänker att de inte bryr sig särskilt mycket om vilken dag de spikade upp Jesus på det där korset - så påsk firas nog inte särskilt mycket där.
Men jag tror inte att jag kommer att sakna det särskilt mycket.
Jag tar en öl i baren istället och ropar HURRRAAA!!!!!
Har jag sagt attd et är världens bästa sätt att bli på bra humör?
Det borde införas som ett mantra som alla barn på dagis och alla elever i skolan ska utropa varaje morgon innan arbetet drar igång.
Det går lika bra med alla vuxna innan de börjar jobba.
Sträck ut armarna i luften (jag vet det kan kännas ovant och obekvämt) och utropa ett glatt "HURRRAAAAA!!!"
Sen känner man sig lite gladare för resten av dagen.

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha.... vilken skylt!!!
Hoppas du får det trelvigt i Thailand.

Hälsningar Maria

2008-03-18 @ 23:20:45
URL: http://mariasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0