Alltid lika kul!

Jag VET att den här inte är helt ny, men den är i alla fall ika go varje gång att titta på.
Om man inte är på bra humör så blir man det, tycker jag.






Det är många saker som man "borde".
För ett antal år sen jobbade som jag 17 på att helt ta bort ordet "måste" och ersätta det med "borde". För det blir inte lika krampaktigt då på nåt vis.
Alla måsten blev till borden och på så sätt kändes stressen lite mindre.
Men nu känns även "borde" som ett måste...

Citat:

"Väck ej den björn som gräver en grop åt andra och korven den har två."


Dummare kan det nästan inte bli.

Lördag?

Kommentarer
Postat av: Henka

Gud va sköna ni är du och Anders. Jag hittade precis era bloggar. Jag kommer säkerligen att kika in lite då och då :)

Ha det gott

2008-05-03 @ 12:09:55
URL: http://www.20initiativet.se
Postat av: Anonym

Hej!
Jag har skickat ett mail till dig med en jobbrelaterad fråga, men vet inte om jag har missat något i adressen. Det har varit lite trassel med datorerna den senaste tiden.

2008-05-03 @ 13:17:19
Postat av: Niklas

Men du Sören, du borde ju säga åt Anders att han "borde" börja skriva några ord i bloggen ibland... ;)

2008-05-03 @ 14:40:16
URL: http://niklaswik.blogspot.com
Postat av: Niklas

Glada barn måste vara det bästa som finns. =)

2008-05-03 @ 18:21:19
URL: http://niklaswik.blogspot.com
Postat av: Johnny

Hej Sören.
Av en ren slump så hittade jag din blogg. Har suttit här och skummat igenom bloggen, gillar det jag läser. En blandning av humor-allvar, seriöst-ironi. Känns som om jag kommar att fortsätta att läsa det du skriver. En och annan kommentar lär det nog också bli. Själv så är jag blogg-lös. Jag använder mig av den klassiska dagboken istället. Min dagbok firade 30år för några dagar sedan. För att ge dig lite ledtrådar om vem jag är så kan jag nämna följande: Lindesberg 1986, "skicka skivan - Gubbjävel", Bokmässan varje år (Ja, jag vet, ni träffar 1000-tals människor där, men ändå. Vi ser alltid till att få en bok signerad. Gärna med något "snuskigt").
Mvh, Johnny.

2008-05-03 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0