En söndag i maj

I går var det verkligen full fart.
Först var det årets första gräsklippning.
Nu har ju jag en sån där automatisk gräsklippare som gör jobbet själv resten av året, men just första gången får man klippa manuellt och det var riktigt skönt.
Sen gjorde jag en dubbel sats pannkakor - och lyckades med dem - jag som i stort sett aldrig lyckas med pannkakor av nån jäkla anledning.
Därefter var det en stunds kvitton innan en dotter skulle skjutsas till kompis och en annan ville ta en lång promenad i vårsolen.
När jag kom hem från den promenaden var jag lite trött.
Då kom sonen och ville spela fotboll.
Självklart!
Det var också kul.
Sen var det kvitton igen.
Och därefter kvällsmat, dusch och film med Jodie Foster "The Stranger within" tror jag den hette.
Riktigt bra film om våldet i New York.
Därefter var det läggningar och sen lite mer kvitton innan det var dags för mig själv att stupa i säng.
Trött men nöjd.
En helt vanlig söndag, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: martina

Själv är jag körkortslös. Så jag får hänvisa till apostalahästarna ;). Men steker plättar gör jag ofta och gärna. Vila får man väl kanske göra när man blir gammal.... För visst är det ju underbart med di små, som sakta växer om en :O

2008-05-05 @ 08:41:16
Postat av: Anonym

Själv är jag körkortslös. Så jag får hänvisa till apostlahästarna ;). Men steker plättar gör jag ofta och gärna. Vila får man väl kanske göra när man blir gammal.... För visst är det ju underbart med di små, som sakta växer om en :O

2008-05-05 @ 08:41:57
Postat av: Anonym

jag är mitt eget eko

2008-05-05 @ 08:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0