Eurovision song...

Jaha.
Oj vad förvånade alla blir att inte Charlotte Perelli gick och vann allt.
Det fanns ju såna som hade tippat det. Ju!
Då borde man kunna se det som ett löfte.
Varför var hela Europa ännu en gång så elaka mot just Sverige?
Vad har vi gjort för att förtjäna denna behandling från det övriga Europa?
Kanske, kanske, kanske är det så att låten inte var tillräckligt bra?
Och kanske, kanske, kanske kan det vara så att övriga Europa inte har samma överseende med Charlottes utseende som vi har här i landet.
Jag förstår själv inte varför hon har valt att sminka sig så att hon liknar nån sorts kattdjur.
Det är lite onödigt.
Hon är ju naturligt vacker. Varför plockar hon inte fram mer av det istället?

Men...egentligen...
Varför ens bry sig?
Det är en lek med musik som engagerar landet som om det gällde liv och död.
Är inte det ett I-lands problem?

I går var jag på fest. Kuligt.
Kom hem vid 3-tiden så lite sliten är jag nog i dag.
Men det får man stå ut med.

Solen skiner.
Visst är det vackert?

Kommentarer
Postat av: Ännelaij

Jag var bara "tvungen" att se E.S.C.

Tänkte i början att ajg skulle göra en recension av artisternas framförande samt dräkter..

Men..eh...



Det hade vart för jobbigt..

Dessutom så var de flesta "bidragen" rena kalkonerna.

Jag trodde inte det var sant..



Näe..synd Perelli som har snygga drag nu ser ut som en översminkad, botoxad anorektiker.



Ja, varför bryr man sig egentligen?!

Bra fråga.



Take care



/A

2008-05-25 @ 12:15:42
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0