Helgens sysselsättning

Nu är det maj.
Minsann!

Och jag är KLAR med Suneboken!
Känns fint. Nu ska det slipas lite på manuset och göras i ordning lite bilder och så.

Och i helgen kunde det ju därför vara skönt att bara ta det lugnt..
Men då uppenbaras den stora KVITTOHÖGEN...och jag VET precis vad jag ska göra i helgen..
Gå igenom alla kvitton och få ordning på redovisningen sen januari..
Roligare KAN man ha!

Och så ska jag förbereda lite mer inför Särskolekonferensen i Varberg.
Åker dit på tisdag och stannar till torsdag.
Min insats är att vara med och lyssna lite och till slut samla ihop allt i nån sorts reflektion över konferensen.
Spännande. Nåt sånt har jag aldrig gjort tidigare.

Och solen komemr och går. Den kan inte riktigt bestämma sig om den ska lysa eller gömma sig.


Fredag borde väl få innebära ett glas vin i kväll i alla fall?

Mors!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha! Detdära med julen kan du väl lägga åt sidan...snälla! ett litet tag till...*s* Ta dig hellre ett glas vin istället..e ju fredag!...och även vi dödliga människor måste göra deklarationen..ha ha..bara å pusta ut...Underbara instiktsfulla inlägg...Ser verkligen fram emot den nya boken (njaa.inte jag så mycket men mina barn..*ler*)
Och höstens teater för ALLA fyra barnen blir SUNE!
Kraam o njut!!

2008-05-03 @ 01:35:32
Postat av: Annelie

Bra att boken är klar, dottern behöver påfyllning i bokhyllan!

Klart att fredag (och lördag) innebär ett glas vin! Ta sju vetja ;-)

2008-05-03 @ 13:02:42
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0